tisdag 28 juni 2016

Fågelkort



Fågelkort

Ja nu har vi passerat midsommar och är snart inne i juli veckorna bara springer i väg.

Jag tycker om att ha lite kort med neutrala motiv på lut.

Så nu vill jag visa er två små fågelkort som är gjorda av Mother´s Treasure 6x6 
paper collection och blommor från ScrapBarry. Fåglar och hjärtan från Wycinanka fåglarna har jag embossat med Stampendous shabby white embossing enamel och shabby pink embossing enamel. Hjärtana är målade med Wink of Stella clear det syns tyvärr inte så bra på bilden. 




Ha nu en bra tisdag så  hörs vi om en vecka.



Jag har använt mig av
  • Vit cardstock    Finns i webben
  • Mönstrar papper från Mother´s Treasure från ScrapBarry´s     Finns i webben
  • Blommor från ScrapBerry´s  Finns i webben
  • Fåglar och hjärtan från Wycinanka   Finns i webben
  • Wink of Stella clear   Finns i webben
  • Stampendous shabby pink och white embossing enamel.   Finns i webben
  • Scor-tape   Finns i webben


DT Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar